نماد سایت سایت معرفی شهرستان شهرضا – شهرضا اینفو

بانو ی هنرمند بهار صادقی

بهار صادقی در خاندانی همگی اهل هنر متولد شد ، از همان ماههای اول تولد ، به همراه پدر و مادر در کنار نوازندگان برجسته در بهترین استودیوهای تهران بزرگ شد.

 وی  حتی قبل از سخن گفتن با آوا و اصوات بچه گانه شروع به خواندن نمود . در چهار سالگی تیزر تبلیغاتی سرزمین عجایب را خواند که بارها از رادیو پخش گردیده و در همین زمان در آلبومی با نام  (ترنه) با گویش بختیاری ، بهمراه گروه کر اولین اثر رسمی خود را اجرا نمود.

آلبوم ( سیب ) با آهنگسازی مسعود میرزایی و اجرای گروه ادیب ، اولین آلبوم رسمی با صدای بهار بود که در سن شش سالگی ضبط و پخش گردید . بهار علاوه بر خوانندگی استعداد ویژه ای در بازیگری و گویندگی دارد ، نمایش عروسی شاپرک خانوم ، با کارگردانی معصومه ماندنی ، اولین تجربه او در زمینه بازیگری تاتر بود ؛ در این نمایش او به عنوان بازیگر نقش اول و خواننده ، ایفای نقش نمود.

فیلم کوتاه غذا حاضر است با کارگردانی شکوفه جباری و مشاوره زنده یاد زاون قوکاسیان تجربه اولین بازیگری فیلم بهار را رقم زد .

 شهر پاک ،نام ِ بازی انیمیشنی است که با گویندگیِ بهار صادقی  توسط خانه شهروند شهرداری اصفهان تولید گردیده است.

بهار صادقی در دومین جشنواره موسیقی زنده یاد ایرج بسطامی توانست لوح تقدیر استعداد ویژه جشنواره را با حضور بزرگان موسیقی کشور ، از آن خود کند.

آلبوم ( مداد رنگی ) با آهنگسازی حمید رضا معینی و مجتبی صادقی دومین آلبوم رسمی با صدای بهار است که به سفارش خانه شهروند اصفهان تولید وپخش گردیده است .

همچنین کوتی موتی ، با کارگردانی خانم محمودی ، مجموعه‌ای است برای بخش خردسال صدا و سیما که در مرحله پیش تولید قرار دارد .

آلبوم ( تو میدونی اخمولک چطوری خندونک شد ) اثری دیگر با موضوع مصرف صحیح آب است که به سفارش اداره کل سازمان آب اصفهان با اشعار سرکار خانم سهیلا السادات اولیایی و موسیقی مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است .

آلبوم ( بانوی بهار ) با قطعاتی متنوع از زبانها و گویشهای مختلف با ارکستری بزرگ و با استفاده از نوازندگان بنام ایران تولید گردیده که قطعاتی از آن به صورت تک تراک منتشر شده و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

بهار آثار زیادی در کارنامه هنری خود دارد که انشالله به زودی ارائه و پخش خواهد گردید. آخرین کنسرت او به همراه گروه زنگوله به سرپرستی سجاد تنها در تالار رودکی  و تالار نیاوران تهران با استقبال زیادی روبرو شد .

وی در حال حاضر در حال تمرین پیانو ، آواز  و مبانی ساختاری موسیقی نزد اساتید خود سرکار خانم پرنیان احمدی نژاد وجناب آقای  پدرام پهلو ان نژاد و پدر خود ،مجتبی صادقی است و منتظر ورود به هنرستان موسیقی …..

قطعه موسیقی مادری با صدای بانوی هنرمند بهار صادقی

نوشته: مجتبی صادقی

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار