نماد سایت سایت معرفی شهرستان شهرضا – شهرضا اینفو

بانوی هنرمند ندا کاجی – نوازنده سازعود

نام و نام خانوادگی : ندا کاجی

نام پدر : عباسعلی

سال تولد : ۱۳۶۹

محل تولد : شهرضا

مدرک تحصیلی : کارشناسی نوازندگی ساز ایرانی

بانوی هنرمند ندا کاجی در سال ۱۳۶۹ در شهرستان شهرضا به دنیا آمد ، وی موسیقی را با ساز تنبک از سن شش سالگی نزد استادمحمود مجیری آغاز نمود و در ادامه از محضر اساتیدی چون کریم طاهری ، حسین قربانی نیز بهره گرفت .

وی در سال ۱۳۸۷ با ورود به دانشگاه موسیقی، ساز عود را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و از محضراساتیدی چون امین حیدری ، نوا سلیمانی و استاد شهرام غلامی بهره گرفته است .

در زمینه ردیف شناسی و شناخت علوم موسیقی و… نیز از محضر اساتیدی چون حمید رضا حسن پور ، امین میرزایی ،سعید هنرمند و مهدی ترمه باف نیز بهره برده است . در حال حاضر مدرس ساز عود در آموزشگاههای موسیقی اصفهان و شهرستان های اطراف می باشد .

وی گروه موسیقی همنوازان کمند را در سال ۱۳۹۰ به سرپرستی خود به همراه تعدادی از بانوان دانشجو و دانش آموخته رشته موسیقی ، در اصفهان تشکیل داد که از همان ابتدا این گروه برنامه های متعددی را در دانشگاهها ، ادارات و ارگانهای دولتی استان اجرا کرد . این گروه رسماً کنسرت های متعددی را تاکنون در اصفهان و  شهرستان های این استان برگزار نموده و در سی امین جشنواره موسیقی بین المللی فجر و جشنواره اصفهان نیز شرکت نموده است .ایشان در شانزدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند.یاد شان همیشه در قلب ها جاوید.

گروه موسیقی همنوازان کمند به سرپرستی بانوی هنرمند ندا کاجی

گروه موسیقی همنوازان کمند- سرپرست گرروه بانوی هنرمند ندا کاجی

پژوهشگر:عمادالدین منصف

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار