نماد سایت سایت معرفی شهرستان شهرضا – شهرضا اینفو

بانوی هنرمند رویا باغستانی

رویا باغستانی متولد فروردین ماه ۱۳۶۱ در شهرضاست . او در خانواده ایی هنر دوست و علاقه مند به موسیقی به دنیا آمد. از سال ۱۳۷۸ نزد مجتبی صادقی فراگیری سازسنتور را آغاز کرد و بعد از مدت سه سال و پس از فراگیری تئوری موسیقی به صورت جدی به ساز دف علاقه مند شد.

ساز دف را نزد هنر مند گرامی حسین قربانی که در آن هنگام با گروه چکاوک ( به سرپرستی مجتبی صادقی ) مشغول همکاری بود ، آموزش دید .  پس از آن ، آموزش خود را نزد نبیل یوسف شرید آوی تکمیل نموده  و هم زمان در ضبط آثار موسیقی گروه چکاوک ، به عنوان همخوان ، نوازنده دف ، دایره و دهل همکاری مستمری داشته است. که حاصل آن ضبط و ارائه آلبومهای بیشماری از جمله : ترنه ، تیک نوشت ، داغ نهان ، ورگشت ، برد شیر ، هم آواز دل ، ستین ، شال و قوا ، شوق دیدار ، عطر تو ، همتوار ، کوگ خوشخون و ده ها آلبوم  دیگراست .  

همکاری با گروههای مختلف موسیقی و تدریس در آموزشگاه های  موسیقی همچون  آموزشگاه آزاد شیدا ، آموزشگاه آزاد نکیسا ، آموزشگاه آزاد آواز باران و …. از دیگر فعالیت‌های هنری ایشان است . 

 وی عضو هیئت مدیره شرکت چکاوک زنده رود است که در زمینه تهیه ، تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری موسیقی و برگزاری کنسرتهای بزرگ در کشور فعالیت مینماید .

بانو ی هنرمند رویا باغستانی

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار